دارندگان رایانه های VAIO برای دریافت ویندوز ۱۰ دست نگه دارید.

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



دارندگان رایانه های VAIO برای دریافت ویندوز ۱۰ دست نگه دارید.

vaio

سال گذشته شرکت سونی بخش تجارت رایانه های خود که با برند VAIO شناخته می شوند را واگذار کرد. اما این شرکت ژاپنی همچنان از دستگاه هایی که پیش تر فروخته پشتیبانی می کند. رایانه های VAIO نیز همانند سایر رایانه های ویندوزی، ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان از سوی مایکروسافت دریافت می کنند اما سونی به کاربران می گوید که در حال حاضر این به روز رسانی را دریافت نکنند!

در بخش پشتیبانی وب سایت سونی، یک پیام اخطار با محتوای “تا زمانی که درایور های رایانه شما آماده می شوند برای به روز رسانی صبر کنید” نشان داده شده است:

sony-no-windows-10-01

سونی در این خصوص می گوید:

ما در حال آزمایش بر روی دستگاه هایی هستیم که در لیست دستگاه های پشتیبانی شده قرار دارند و سعی ما بر این است تا نتایج را هر چه زود تر آماده سازیم. ما اطلاعاتی در خصوص به روز رسانی به ویندوز ۱۰، به روز رسانی درایور ها، برنامه ها و سایر جزئیات را برای دستگاه هایی که به صورت اورجینال از ویندوز ۸ و ۸.۱ استفاده می کنند طبق برنامه زیر منتشر خواهیم کرد.

از برنامه ای که سونی تنظیم و ارائه کرده می توان فهمید که این شرکت در ماه جاری میلادی اطلاعاتی را در خصوص به روز رسانی برای دستگاه هایی که از ویندوز ۸ و ۸.۱ استفاده می کنند، منتشر خواهد کرد.

1_sony-no-windows-10-02

همان طوری که در جدول فوق مشاهده می کنید، دستورالعمل به روز رسانی، درایور ها و نرم افزار های مهم ویندوز ۱۰ در ماه اکتبر برای رایانه های VAIO که از ویندوز ۸.۱ استفاده می کنند منتشر می شود و برای رایانه هایی که از ویندوز ۸ استفاده می کنند این دستورالعمل ها، درایور ها و نرم افزار های لازم و مهم ویندوز ۱۰ را در ماه نوامبر منتشر می شوند.

متاسفانه، سونی هیچ اشاره ای به زمان عرضه دستورالعمل به روز رسانی، درایور ها و نرم افزار های مهم ویندوز ۱۰ برای رایانه هایی که از ویندوز ۷ استفاده می کنند نکرده است. می دانیم که مایکروسافت اعلام کرده است دستگاه هایی که از ویندوز ۷ استفاده می کنند نیز قادر به دریافت ویندوز ۱۰ به صورت رایگان خواهند بود. به هر حال سونی تصمیم گرفته که برای این دستگاه ها یک جدول زمان بندی جداگانه را منتشر کند.

sony-no-windows-10-03

همان طوری که می بینید، در جدول فوق هیچ تاریخی جهت عرضه دستورالعمل ها، درایور ها و نرم افزار های لازم و مهم ویندوز ۱۰ برای رایانه هایی که از ویندوز ۷ استفاده می کنند ذکر نشده است. سونی تنها اعلام کرده که “اطلاعاتی در خصوص محدودیت و مشکلات” را در همین ماه برای این دستگاه ها منتشر می کند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید